
Ceny pakietów dla serwisu, który obsługuje około 30 spraw miesięcznie przy zakupie licencji rocznej płatnej jednorazowo.

dla każdego pakietu otrzymujesz bezpłatnie
platformę zakupową DynaParts z bonusem cashback 2% za wartość zamówionych części
Cennik | 225 zł netto S | 450 zł netto M | 585 zł netto L | 675 zł netto XL |
---|
pojazdy przed firmą (suma wszystkich, w obróbce, gotowe do przyjęcia)
| | | | | ||||||||
pojazdy na terenie firmy (suma wszystkich, gotowe do naprawy, w trakcie naprawy, naprawione dzisiaj)
| | | | | ||||||||
cashflow (oczekujące na fakturowanie, kwota należna firmie, kwota należności z przekroczonym terminem)
| | | | |
filtrowanie, sortowanie, wyszukiwanie spraw
| | | | | ||||||||
filtrowanie precyzyjne według szczegółowych statusów
| | | | | ||||||||
wyszukiwanie po dowolnej frazie
| | | | | ||||||||
automatyczne nadawanie numeru identyfikacyjnego sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość oznaczania trybu sprawy/zlecenia jako ,,Tryb pilny”
| | | | | ||||||||
możliwość anulowania lub zakończenia sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość zarchiwizowania wybranych zakończonych spraw
| | | | | ||||||||
możliwość dodania sprawy powiązanej (w przypadku więcej jak jednej szkody na pojeździe)
| | | | | ||||||||
możliwość edycji głównych danych sprawy bezpośrednio z listy spraw
| | | | | ||||||||
ikonka podglądu pełnych danych użytkownika
| | | | |
numer sprawy
| | | | | ||||||||
prowadzący sprawę
| | | | | ||||||||
status zlecenia: otwarte/niezakończone
| | | | | ||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktów i kontrahentów
| | | | | ||||||||
data utworzenia sprawy
| | | | | ||||||||
kontrakt, Kontrakt powiązany
| | | | | ||||||||
marka i model samochodu
| | | | | ||||||||
numer rejestracyjny
| | | | | ||||||||
miniatura lub logo marki
| | | | | ||||||||
użytkownik + nr telefonu
| | | | | ||||||||
status pojazdu zastępczego i rezerwacji
| | | | | ||||||||
szczegóły szkody
| | | | | ||||||||
stan sprawy
| | | | | ||||||||
status zamówienia części
| | | | | ||||||||
status akceptacji kosztów
| | | | | ||||||||
status przyjęcia odpowiedzialności
| | | | | ||||||||
upoważnienie dodane/nie dodane
| | | | | ||||||||
status kompletności dokumentacji
| | | | | ||||||||
status przed firmą / naprawa / wydany
| | | | | ||||||||
strefa naprawy pojazdu
| | | | | ||||||||
stan faktury
| | | | | ||||||||
logo Towarzystwa Ubezpieczeniowego
| | | | |
automatyczne zapisywanie danych podczas otwierania sprawy na wypadek utraty Internetu lub nieplanowanego wylogowania
| | | | | ||||||||
możliwość dodania szkicu – zapisanie podręcznych (podstawowych) danych sprawy bez jej pełnego tworzenia
| | | | | ||||||||
możliwość utworzenia szkicu przez aplikację mobilną ServiceFlow BOK (istnieje możliwość zaczytania danych z dowodu rejestracyjnego za pomocą kodu)
| | | | | ||||||||
współpraca z terminarzem BOK (wpis niepowiązany ze sprawą tworzy szkic)
| | | | | ||||||||
zgłaszanie szkiców podczas wyszukiwania szczegółowego po frazie
| | | | | ||||||||
przeszukiwanie szkiców i zgłaszanie zidentyfikowanych podczas zakładania sprawy na podstawie numeru rejestracyjnego
| | | | | ||||||||
możliwość otwarcia sprawy na podstawie szkicu
| | | | | ||||||||
lista szkiców
| | | | |
możliwość dodania sprawy obsługującej pojazd należący do serwisu (rozliczenie kończy się dokumentem RWS zamiast FV)
| | | | | ||||||||
eksport listy spraw ze szczegółami do pliku Excel
| | | | | ||||||||
możliwość wprowadzenia danych szkody, opisu uszkodzeń, okoliczności oraz uwag dla wewnętrznej naprawy szkodowej
| | | | | ||||||||
podgląd wynajmu samochodu zastępczego
| | | | | ||||||||
możliwość oznaczania statusów autoryzacji/kosztów
| | | | |
kategoria klienta, prywatny, firma, kontrakt + podgląd wytycznych do likwidacji przypisanych do danej kategorii klienta
| | | | | ||||||||
prowadzący sprawę w serwisie
| | | | | ||||||||
wytyczne ubezpieczyciela
| | | | | ||||||||
dane pojazdu
| | | | | ||||||||
dane użytkownika
| | | | | ||||||||
dane szkody
| | | | | ||||||||
opis uszkodzeń
| | | | | ||||||||
historia pojazdu
| | | | | ||||||||
możliwość zaczytania danych samochodu ze skanu dowodu rejestracyjnego w aplikacji mobilnej ServiceFlow BOK podczas tworzenia nowej sprawy lub do istniejącego już zlecenia
| | | | |
kwalifikacja sprawy: - określenie informacji o pojeździe, rozmiarze szkody i wymaganiach dotyczących pojazdu zastępczego
| | | | | ||||||||
planowanie terminów wizyt w serwisie: rejestrowanie dat oględzin pojazdu, oznaczanie kontaktu z użytkownikiem , możliwość korygowania dat końca naprawy
| | | | | ||||||||
przebieg naprawy: możliwość zmiany statusów przyjęty, wydany, etap naprawy, współpraca z terminarzem (data oględzin), możliwość uruchomienia trybu ,,wypożyczenie assistance” w celu przypomnienia o konieczności wymiany auta
| | | | |
współpraca z aplikacją Android ServiceFlow BOK
| | | | | ||||||||
współpraca z funkcją Mirror – kopia zapasowa plików, synchronizacja plików
| | | | | ||||||||
możliwość umieszczenia dowolnej ilości zdjęć w dowolnej rozdzielczości i plików z dokumentami
| | | | | ||||||||
możliwość przypisania zdjęć i pików do danej kategorii
| | | | | ||||||||
funkcja ,,drag and drop”
| | | | | ||||||||
miejsce na dokumenty nieprzypisane
| | | | | ||||||||
automatyka folderu ,,upoważnienie” na liście spraw oznacza się status ,,upoważnienie dodane
| | | | | ||||||||
automatyka folderu ,,kosztorys zatwierdzony” na liście spraw oznacza się status ,,koszty zatwierdzone” w przypadku umieszczenia pliku w tym folderze
| | | | | ||||||||
możliwość włączenia statusu – dokumenty kompletne
| | | | | ||||||||
możliwość włączenia statusu – problem z dowodem rejestracyjnym / tablicami + przypomnienie mailowe
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania miniatury zdjęcia identyfikującego daną sprawę
| | | | | ||||||||
pobieranie, usuwanie i przenoszenie między folderami zdjęć lub plików
| | | | | ||||||||
możliwość zaznaczenia i wysłania e-mail wybranych zdjęć i plików bezpośrednio ze sprawy
| | | | |
możliwość generowania i wysyłania wiadomości e-mail w imieniu użytkownika bezpośrednio ze sprawy
| | | | | ||||||||
automatyczne generowanie tytułów na podstawie danych zaszytych w sprawie
| | | | | ||||||||
możliwość zdefiniowania szablonów wiadomości
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia własnych list adresatów
| | | | | ||||||||
automatyczne dodawanie dokumentów
| | | | | ||||||||
zapisywanie wysyłanych wiadomości w korespondencji sprawy
| | | | |
automatyczne – przez DynaParts: pełna synchronizacja w czasie rzeczywistym z DynaParts *(wymaga dostępu do DynaParts i połączenia kont), łatwe przechodzenie pomiędzy systemami, automatyczne przenoszenie do zamówienia danych pojazdu ze sprawy szkodowej
| | | | | ||||||||
wewnętrzne - ręczna zmiana statusów zamówienia, określenie terminu dostawy, podgląd statusu oraz szczegółów na liście spraw, historia zmian statusu zapotrzebowania
| | | | | ||||||||
naprawa bez części: status „naprawa bez części” jest brany pod uwagę przy tworzeniu kolejek (automatyczna lista): pojazdy gotowe do przyjęcia, pojazdy gotowe do naprawy
| | | | |
możliwość zarejestrowania lub wystawienia faktury *(wymagany moduł fakturowy) dla poszczególnego kanału rozliczeniowego
| | | | | ||||||||
możliwość zarejestrowania zaliczki lub wystawienia faktury zaliczkowej *(wymaga moduł fakturowy)
| | | | | ||||||||
podgląd zarejestrowanych lub wystawionych faktur
| | | | | ||||||||
możliwość zarejestrowania wpłaty i powiązania jej z odpowiednią fakturą
| | | | | ||||||||
podgląd rozliczenia każdej faktury
| | | | |
możliwość utworzenia dowolnego własnego dokumentu z polami interaktywnymi (przed wydrukiem pola są automatycznie uzupełniane na podstawie danych z systemu)
| | | | | ||||||||
pakiet dokumentów startowych
| | | | | ||||||||
kod kreskowy na dokumencie (numer sprawy) + możliwość wyłączania dla wybranych dokumentów
| | | | | ||||||||
możliwość zamieszczenia logo serwisu na dokumencie
| | | | | ||||||||
możliwość umieszczenia rysunków
| | | | | ||||||||
kopiowanie dokumentu w celu utworzenia nowego na jego podstawie
| | | | | ||||||||
auto zapis podczas tworzenia szablonu dokumentu
| | | | | ||||||||
możliwość przypisania dokumentu pod kontrakt
| | | | |
możliwość dodania notatki typu ,,rozmowa telefoniczna”
| | | | |
prezentacja kluczowych zdarzeń w sprawie wraz z autorem, datą i godziną
| | | | | ||||||||
prezentacja wskaźników zlecenia – czasy poszczególnych etapów
| | | | | ||||||||
możliwość wygenerowania dokumentu ,,historia naprawy”
| | | | | ||||||||
rejestrowanie zmian o oznaczeniu statusu oczekiwania i przyjęcia odpowiedzialności w zleceniu
| | | | |
widok w formie ,,chatu” z prezentacją autora oraz daty i godziny
| | | | | ||||||||
możliwość dodania notatki własnej + możliwość przypomnień + podgląd notatek wcześniej wpisanych
| | | | | ||||||||
podgląd zdarzeń systemowych np. o dodaniu pliku/zdjęcia wraz z ich podglądem
| | | | | ||||||||
podgląd wysłanych przez system wiadomości e-mail
| | | | | ||||||||
podgląd zdarzeń w terminarzu
| | | | |
operator serwisowy przesyłając zlecenia do serwisu zakłada serwisowi sprawy
| | | | | ||||||||
sprawy od operatora, posiadają dodatkowo ,,wytyczne od operatora”, ,,moduł autoryzacji”, korespondencję ogólną (z operatorem i jego klientem), numer zlecenia partnera
| | | | | ||||||||
operator ma wgląd w całą sprawę (dokumenty, zdjęcia, statusy), poza korespondencją własną
| | | | | ||||||||
zamykanie sprawy odbywa się pod nadzorem operatora
| | | | | ||||||||
wersje dokumentów i umów najmu pojazdów mogą być sugerowane przez operatora
| | | | |
każda sprawa znajdująca się na Pulpicie zawiera informację o rodzaju koniecznej interwencji, sprawa znika z pulpitu po wykonaniu koniecznej interwencji
| | | | |
bezpośredni dostęp do czołowych ogólnopolskich dostawców hurtowych części oryginalnych wszystkich marek
| | | | | ||||||||
automatyczne wybieranie dostawców według marki naprawianego pojazdu
| | | | | ||||||||
wszystkie zamówienia serwisu w jednym miejscu
| | | | | ||||||||
dostawcy są zobowiązani do udzielania odpowiedzi dla serwisu w ciągu 1 godziny
| | | | | ||||||||
obsługa transz
| | | | | ||||||||
zakupy bezpośrednio od dostawcy
| | | | | ||||||||
najwyższe na rynku poziomy rabatowe
| | | | | ||||||||
możliwość dodatkowych bonusów posprzedażnych
| | | | | ||||||||
możliwość „przeczytania” pliku z kalkulacją Audatex i wygenerowania listy części
| | | | | ||||||||
preferencyjne terminy płatności i warunki zwrotów
| | | | | ||||||||
odpowiedzialność dostawcy za prawidłowy dobór części pod warunkiem dostarczenia prawidłowego nr VIN przez serwis
| | | | | ||||||||
automatyczne przenoszenie plików faktur oraz plików XML dotyczących dostaw zapotrzebowań w systemie DynaParts
| | | | |
podgląd wszystkich zamówień DynaParts i wewnętrznych z możliwością filtrowania (status, data transzy, typ, rodzaj transzy, dostawca, spóźniona dostawa)
| | | | | ||||||||
wskaźniki dostaw (ilość dni do dostawy, ilość dni spóźnienia, rozbieżność, data realizacji)
| | | | | ||||||||
podgląd plików faktur oraz plików XML
| | | | |
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| | | | | ||||||||
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez AppGallery
| | | | | ||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjnie za pomocą loginu i hasła
| | | | | ||||||||
możliwość korzystania z aplikacji na telefonach osobistych pracowników z Android w wersji 6 i wyższej
| | | | | ||||||||
możliwość przesłania zdjęć i plików (np. pdf) do ServiceFlow (do konkretnego folderu lub głównego zbioru dokumentów w sprawie)
| | | | | ||||||||
możliwość przesyłania zdjęć lub plików z dokumentami bezpośrednio z listy spraw
| | | | | ||||||||
możliwość przeglądania zdjęć i plików z dokumentami w aplikacji
| | | | | ||||||||
wyszukiwanie i podgląd sprawy (status: przyjęty/wydany, kontrakt, użytkownik, dane pojazdu, miniatura, zastępczy, rodzaj szkody, prowadzący sprawę, numer szkody)
| | | | | ||||||||
możliwość wykonania połączenia telefonicznego do użytkownika bezpośrednio z aplikacji
| | | | | ||||||||
podgląd logo Towarzystwa Ubezpieczeniowego na liście spraw
| | | | | ||||||||
możliwość zmiany statusów naprawy (przyjęty/wydany)
| | | | | ||||||||
podgląd wszystkich dokumentów w sprawie
| | | | | ||||||||
możliwość dodania szkicu sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość skanowania kodu dowodu rejestracyjnego i utworzenie na podstawie tych danych szkicu sprawy
| | | | | ||||||||
wyszukiwanie spraw za pomocą kodu paskowego drukowanego na dokumentach sprawy
| | | | |
możliwość powiązania ze sprawami szkodowymi i mechanicznymi (BOK, door to door)
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia dowolnej ilości terminarzy
| | | | | ||||||||
graficzna prezentacja (dzień/3 dni/tydzień/miesiąc)
| | | | | ||||||||
możliwość jednoczesnego wyświetlania kilku kalendarzy na jednym widoku
| | | | | ||||||||
przydzielanie widoczności kalendarzy dla poszczególnych użytkowników
| | | | | ||||||||
domyślne kalendarze BOK, door to door, mechanika
| | | | | ||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktu/klienta
| | | | | ||||||||
automatyczne tworzenie szkicu – kalendarz BOK
| | | | | ||||||||
wpisy z terminarza widoczne w korespondencji sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia wpisów dla innego użytkownika
| | | | |
automatyczne ciągłe kopiowanie dokumentów i zdjęć z ServiceFlow na wskazane urządzenie w serwisie
| | | | | ||||||||
automatyczne zakładanie folderów opisanych danymi sprawy
| | | | | ||||||||
automatyczne nadawanie nazw plików zgodnie z nazwami kategorii folderów w ServiceFlow
| | | | | ||||||||
umożliwia szybki i bezpośredni dostęp do folderów z dokumentami i zdjęciami z Windowsa (bez konieczności każdorazowego pobierania plików z SF)
| | | | | ||||||||
stała i ciągła synchronizacja danych (co 5 minut / 24h na dobę)
| | | | | ||||||||
kontrolka prawidłowości działania – kopiowanie danych aktywne
| | | | | ||||||||
możliwość odtworzenia ,,od ręki” całej bazy plików i zdjęć w przypadku utraty danych po stronie serwisu (z urządzeń serwisu)
| | | | |
możliwość prowadzenia oddzielnych biur obsługi klienta z własnymi pojazdami zastępczymi
| | | | | ||||||||
osoba nadzorująca ,,widzi” wszystkie oddziały
| | | | | ||||||||
możliwość przypisania każdemu pracownikowi BOK wybranego oddziału lub kilku wybranych oddziałów
| | | | | ||||||||
oddzielne listy spraw dla każdego oddziału
| | | | | ||||||||
oddzielne grafiki pojazdów zastępczych dla każdego oddziału
| | | | | ||||||||
możliwość przemieszczania pojazdów zastępczych pomiędzy oddziałami
| | | | |
możliwość dodania kontraktu, przypisanie kolorów, przypisanie reguł obsługi (wytyczne do obsługi, stawki, ścieżki likwidacji itp.)
| | | | | ||||||||
lista Towarzystw Ubezpieczeniowych z możliwością dodania opisu (stawki, rabaty itp.) i plików podręcznych
| | | | |
Geminos
| | | | | ||||||||
Sage Symfonia
| | | | | ||||||||
AUDATEX
| | | | | ||||||||
DAT
| | | | | ||||||||
DynaParts
| | | | |
możliwość zdefiniowania domyślnej formy fakturowania
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| | | | | ||||||||
możliwość wystawienia FV dla każdego kanału kosztowego oddzielnie
| | | | | ||||||||
gotowe szablony faktur dla różnych kanałów sprzedaży np. naprawa, samochód zastępczy, holowanie
| | | | | ||||||||
możliwość uwzględnienia wcześniej wystawionej zaliczki na fakturze końcowej
| | | | | ||||||||
eksport rejestru faktur do pliku Excel
| | | | | ||||||||
możliwość przypisania płatników do faktury wraz z możliwością przypisania im części należności np. netto ubezpieczyciel, VAT Klient
| | | | | ||||||||
obsługa kodów GTU
| | | | |
moduł służący do rejestrowania drukarek fiskalnych i możliwości drukowania paragonów bezpośrednio z systemu ServiceFlow, drukowania raportów fiskalnych, KP, KW, płatności kartą
| | | | |
współpraca z buforem i magazynem
| | | | | ||||||||
możliwość wystawienia FV dla każdego kanału kosztowego oddzielnie
| | | | | ||||||||
obsługa kodów GTU
| | | | | ||||||||
możliwość przypisania płatników do faktury wraz z możliwością przypisania im części należności np. netto ubezpieczyciel, VAT Klient
| | | | | ||||||||
możliwość uwzględnienia wcześniej wystawionej faktury zaliczkowej na fakturze końcowej
| | | | | ||||||||
automatyczne scalanie pozycji na fakturze np. w przypadku MAT/LAK
| | | | | ||||||||
możliwość edycji podstawowych danych faktury w zakresie danych samochodu
| | | | | ||||||||
przygotowane szablony faktur dla różnych kanałów sprzedaży (naprawa, zastępcze, holowanie)
| | | | | ||||||||
możliwość zdefiniowania domyślnej formy fakturowania – szczegółowa lub uproszczona z szczegółowym załącznikiem
| | | | | ||||||||
możliwość scalania pozycji na fakturze bez utraty kosztów zakupu
| | | | | ||||||||
obsługa eksportów do programów księgowych takich jak Sage, Comarch Optima itp.
| | | | | ||||||||
eksport JPK FA
| | | | | ||||||||
możliwość dodania na fakturach „logo serwisu”
| | | | | ||||||||
możliwość dodania faktury kosztowej powiązanej z daną sprawą w celu monitorowania marży
| | | | | ||||||||
kontrola marży i alert w przypadku próby sprzedaży poniżej ceny zakupu
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| | | | | ||||||||
export faktur do pliku Excel
| | | | |
możliwość wystawienia faktury dla dowolnego kontrahenta o dowolnej treści bez powiązania ze sprawami szkodowymi, mechaniką, RAC i magazynem
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| | | | | ||||||||
możliwość utworzenia dowolnej liczby sekwencji numeracji faktur
| | | | | ||||||||
możliwość powiązania z drukarką fiskalną
| | | | | ||||||||
szybka sprzedaż paragonowa - możliwość drukowania paragonu, bez tworzenia faktury
| | | | |
możliwość wystawienia faktury dla kontrahenta przypisanego do zlecenia lub innego dowolnego kontrahenta, dotyczącej zleceń mechanicznych
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| | | | | ||||||||
faktury, które dotyczą mechaniki posiadają oddzielną sekwencję numeracji
| | | | | ||||||||
możliwa współpraca z magazynem
| | | | | ||||||||
zdefiniowane szablony faktur
| | | | | ||||||||
możliwość powiązania z drukarką fiskalną
| | | | |
wyświetlanie szczegółów spraw mechanicznych na wzór spraw szkodowych
| | | | | ||||||||
zlecenia napraw Klientów – lista z możliwością filtrowania
| | | | | ||||||||
lista usterek
| | | | | ||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktu/klienta
| | | | | ||||||||
magazyn części + wystawianie FV
| | | | | ||||||||
zlecenia wewnętrzne + wystawianie RWS (rozchód wewnętrzny serwisu)
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia własnych dokumentów
| | | | | ||||||||
obsługa pojazdów zastępczych
| | | | | ||||||||
drukowanie zlecenia
| | | | |
graficzny i interaktywny panel stanu floty pojazdów, powiązany ze sprawami szkodowymi
| | | | | ||||||||
automatyczne przedłużanie wynajmów
| | | | | ||||||||
możliwość czasowego wycofania z eksploatacji
| | | | | ||||||||
obsługa oddziałów
| | | | | ||||||||
wydanie na serwis
| | | | | ||||||||
system rezerwacji
| | | | | ||||||||
interakcja ze sprawami i zleceniami w zakresie historii naprawy
| | | | | ||||||||
teczka na dokumenty i zdjęcia pojazdów zastępczych
| | | | | ||||||||
import listy pojazdów
| | | | | ||||||||
historia wynajmów
| | | | | ||||||||
istotne wskaźniki zarządzania flotą (np. utylizacja)
| | | | | ||||||||
inteligentne blokowanie wynajmów (interwały, serwis)
| | | | | ||||||||
automatyczne tworzenie kilometrówek (np. rozliczenie VAT)
| | | | | ||||||||
nadzór interwałów serwisowych, terminów polis, SKP i wymiany opon
| | | | | ||||||||
domyślne zmienne dla poszczególnych umów
| | | | | ||||||||
możliwość personalizowania umów pod Klienta / Kontrakt
| | | | | ||||||||
automatyczne drukowanie umów najmów i protokołów
| | | | | ||||||||
wynajmy bez powiązania ze szkodami i mechaniką
| | | | | ||||||||
wiązanie wynajmów ze sprawą szkodową i mechaniczną
| | | | | ||||||||
możliwości filtrowania listy pojazdów: po klasie, marce, typie silnika, dostępności, statusie lub oponach
| | | | | ||||||||
kolorowa identyfikacja Kontraktu/Klienta
| | | | | ||||||||
miniatury samochodów zastępczych
| | | | | ||||||||
przypomnienie o konieczności wydania pojazdu zastępczego (Alert assistance)
| | | | |
pulpit interaktywny zarządzający praca osoby windykującej – system podpowiada sprawy, w których osoba windykująca powinna zareagować
| | | | | ||||||||
możliwość odroczenia sprawy na określony czas, jak w trakcie odroczenia całość się rozliczy wówczas sprawa nie powróci już do windykacji
| | | | | ||||||||
możliwość outsourcingu windykacji dla innej firmy – wymagana oddzielna umowa (udostępnianie faktur, rozliczeń, dokumentów, oznaczenie ,,sąd”)
| | | | | ||||||||
kojarzenie wpłat z fakturami
| | | | | ||||||||
rejestracja wpłat
| | | | | ||||||||
podgląd CashFlow (zapłacone, nieopłacone, przeterminowane, przeterminowane pow. kryterium)
| | | | | ||||||||
możliwość wprowadzenia dodatkowego opóźnienia reakcji modułu np. termin płatności + X dni
| | | | | ||||||||
wykres skuteczności windykacji
| | | | | ||||||||
należność według kontraktu
| | | | | ||||||||
export zaległości do excel wraz z przypisaną do sprawy kancelarią
| | | | | ||||||||
należności wg doradcy serwisowego
| | | | | ||||||||
bezpośrednie powiązanie ze sprawami, co ułatwia sprawne przechodzenie pomiędzy windykacją, a sprawami (np. dostęp do historii, korespondencji, dokumentów, decyzji T.U.)
| | | | | ||||||||
wezwanie do zapłaty (dostępny z modułem „fakturowanie”)
| | | | |
odporny na nadużycia
| | | | | ||||||||
zgodność z przepisami księgowymi
| | | | | ||||||||
pełna dokumentacja księgowa
| | | | | ||||||||
pliki jpk magazyn
| | | | | ||||||||
dowolna ilość magazynów
| | | | | ||||||||
zgodność z FIFO poza dedykowanymi dostawami dla spraw
| | | | | ||||||||
zgodność z procesem likwidacji szkód blacharsko-lakierniczych
| | | | | ||||||||
funkcja bufora – miejsce na wszystkie koszty związane z daną sprawą (takie jak części, lakiery, pojazd zastępczy, koszty dodatkowe, czas pracy z rcp
| | | | | ||||||||
nadzór marży – cząstkowa, sumaryczna
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia dokumentów FZ za pomocą plików XML dostarczanych przez AutoStację lub Intercars
| | | | | ||||||||
możliwość importu kartoteki towaru z przedefiniowanego pliku CSV
| | | | | ||||||||
możliwość importu pełnej kartoteki towaru z mieszalnika producenta NOVOL wraz z przypisaniem pozycji magazynowej do odpowiadającego pigmentu dostępnego na mieszalniku
| | | | |
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy (lista operacji i części)
| | | | | ||||||||
fizyczna lista operacji dla rozdzielenia na pracowników (raport godzin sprzedanych) * wymagany moduł RCP Warsztat
| | | | | ||||||||
możliwość oznaczenia jednej kalkulacji z pośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| | | | | ||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| | | | | ||||||||
możliwość ręcznego uzupełniania danych w przypadku pominięcia przez mechanizm rozczytujący
| | | | |
możliwość utworzenia kalkulacji bezpośrednio ze sprawy z automatycznym zaczytaniem danych samochodu i numeru szkody
| | | | | ||||||||
możliwość zaimportowania utworzonych kalkulacji w DAT
| | | | | ||||||||
możliwość wybrania jednej kalkulacji spośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| | | | | ||||||||
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy
| | | | | ||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| | | | | ||||||||
automatyczne pobranie i umieszczenie pliku pdf z kalkulacją w dokumentach sprawy szkodowej
| | | | | ||||||||
aktualizowanie kalkulacji po dodatku
| | | | | ||||||||
wymagana umowa z DAT przez DynaFleet*
| | | | |
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy (lista operacji i części)
| | | | | ||||||||
fizyczna lista operacji dla rozdzielenia na pracowników (raport godzin sprzedanych) * wymagany moduł RCP Warsztat
| | | | | ||||||||
możliwość oznaczenia jednej kalkulacji z pośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| | | | | ||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| | | | | ||||||||
możliwość ręcznego uzupełniania danych w przypadku pominięcia przez mechanizm rozczytujący
| | | | |
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| | | | | ||||||||
możliwość pracy przy kilku pojazdach jednocześnie
| | | | | ||||||||
możliwość zdefiniowania widoczności roboczogodzin dla kalkulacji i przypisanych operacji
| | | | | ||||||||
podgląd aktualnie przypisanych operacji z kalkulacji do danej strefy/etapu
| | | | | ||||||||
podgląd aktualnie przypisanej kalkulacji do sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość dołączania zdjęć do sprawy
| | | | | ||||||||
możliwość zdefiniowania własnej listy prac innych
| | | | | ||||||||
możliwość zarejestrowania oględzin pojazdu lub pracy innej powiązanej lub niepowiązanej ze sprawą
| | | | | ||||||||
możliwość pracy przy danym pojeździe w różnych strefach
| | | | | ||||||||
możliwość rozpoczęcia i zakończenia pracy pracownika przy konkretnym pojeździe wraz z rozpoczęciem lub zakończeniem pomiaru czasu pracy
| | | | | ||||||||
logowanie QR
| | | | | ||||||||
możliwość odczytania kodu kreskowego sprawy z dokumentów warsztatowych
| | | | | ||||||||
podgląd konta danego pracownika (pojazdy w trakcie naprawy)
| | | | | ||||||||
możliwość odczytania kodu QR z identyfikatora pracownika i przejście do jego konta
| | | | | ||||||||
prezentacja aktualnej daty i godziny
| | | | | ||||||||
prezentacja nazwy strefy
| | | | | ||||||||
prezentacja listy pojazdów oczekujących na naprawę, naprawianych i tych które opuściły daną strefę
| | | | | ||||||||
podgląd historii napraw samochodów
| | | | |
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| | | | | ||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjne za pomocą loginu i hasła
| | | | | ||||||||
zdefiniowane konto pracownika eliminuje konieczność każdorazowego logowania się pracownika z użyciem identyfikatora
| | | | | ||||||||
podgląd konta danego pracownika (pojazdy w trakcie naprawy)
| | | | | ||||||||
możliwość odczytania kodu kreskowego z dokumentów warsztatowych
| | | | | ||||||||
możliwość rozpoczęcia i zakończenia pracy pracownika przy konkretnym pojeździe wraz z rozpoczęciem lub zakończeniem pomiaru czasu pracy
| | | | | ||||||||
możliwość pracy przy kilku pojazdach jednocześnie
| | | | | ||||||||
możliwość pracy przy danym pojeździe w różnych strefach
| | | | | ||||||||
prace inne
| | | | | ||||||||
podgląd indywidualnej historii napraw pracownika
| | | | | ||||||||
podgląd aktualnie przypisanej kalkulacji do sprawy
| | | | | ||||||||
podgląd aktualnie przypisanych operacji z kalkulacji do danej strefy/etapu
| | | | |
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| | | | | ||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjnie za pomocą loginu i hasła
| | | | | ||||||||
możliwość odczytania identyfikatora pracownika i oznaczenia w systemie wejścia lub wyjścia
| | | | | ||||||||
możliwość przełączenia trybu pracy: wejście/wyjście oraz przerwa/praca
| | | | |
możliwość pobrania z Audatex lub DAT listy operacji wraz z przypisanymi do nich JC
| | | | | ||||||||
prezentacja logowań pracowników w strefach
| | | | | ||||||||
miejsce do rozdzielania operacji zaczytanych z kalkulacji lub dodanych ręcznie na strefy serwisu wraz z zapisaniem historii zmian
| | | | | ||||||||
możliwość przydzielenia operacji do ,,operacje rozliczane z podwykonawcami”
| | | | | ||||||||
możliwość przydzielenia operacji do ,,operacje pomijane przy rozliczeniu”
| | | | | ||||||||
możliwość ręcznego dodania operacji na strefie
| | | | | ||||||||
prezentacja aktualnego stanu prac w strefach oraz czasów prac wcześniej wykonanych
| | | | | ||||||||
obsługa kilku pracowników w jednej naprawie
| | | | | ||||||||
obsługa rozdzielenia jednej naprawy na kilku pracowników
| | | | | ||||||||
podgląd listy pracowników w danych strefach, pracujących przy danym zleceniu
| | | | | ||||||||
prezentacja sumarycznej efektywności pracy w danej sprawie (porównanie sumy czasów pracowników do sumy JC z kalkulacji)
| | | | |
rejestr czasów pracy pracowników
| | | | | ||||||||
rejestr porównawczy czasów pracy z czasami zadanymi (możliwość wyliczenia efektywności)
| | | | | ||||||||
możliwość wyłączenia danego działu lub strefy z rozliczenia godzin sprzedanych i efektywności hali napraw
| | | | |
strefa z aktywną pracą
| | | | | ||||||||
strefa gdzie odbyła się praca
| | | | | ||||||||
imię i nazwisko pracującego pracownika
| | | | | ||||||||
czas naprawy od rozpoczęcia pierwszej operacji na hali napraw do czasu teraźniejszego
| | | | | ||||||||
sumaryczny czas logowań na hali napraw
| | | | | ||||||||
czas obecnej przerwy w naprawie – czas od zakończenia ostatniej operacji do czasu teraźniejszego
| | | | |
obsługa przez aplikację Google Play ServiceFlow RCP
| | | | | ||||||||
możliwość tworzenia grafików pracy dla wszystkich pracowników serwisu
| | | | | ||||||||
możliwość definiowania zmian pracowników
| | | | | ||||||||
funkcja tworzenia cyklicznego wpisu w grafiku dla zaznaczonej grupy pracowników (np. grupa pracująca na danej zmianie)
| | | | | ||||||||
podgląd panelu obecności zawierającego informacje na temat czasu przebywania w pracy i nieobecności
| | | | |
lista faktur kosztowych dotyczących ogólnie serwisu
| | | | | ||||||||
rejestrowanie faktur kosztowych dotyczących ogólnie serwisu
| | | | | ||||||||
nadzór terminów płatności
| | | | | ||||||||
możliwość rejestrowania opłacenia
| | | | |
przechowywanie dokumentacji
| | | | | ||||||||
widoczność spraw RAC w aplikacji ServiceFlow BOK
| | | | | ||||||||
możliwość wystawienia faktury za wynajem
| | | | |