ServiceFlow Ile to kosztuje?

Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet!

teczka szkodowa

  • elektroniczna teczka szkodowa
  • platforma zakupowa DynaParts
  • raport e-mailowy

cena pakietu (netto) już od

149
Skontaktuj się z nami!

serwisowy

  • elektroniczna teczka szkodowa
  • platforma zakupowa DynaParts
  • raport e-mailowy
  • mirror
  • mailing
  • aplikacja mobilna ServiceFlow
  • pojazdy zastępcze

cena pakietu (netto) już od

299
Skontaktuj się z nami!

zarządzający

  • elektroniczna teczka szkodowa
  • platforma zakupowa DynaParts
  • raport e-mailowy
  • mirror
  • mailing
  • aplikacja mobilna ServiceFlow
  • pojazdy zastępcze
  • terminarze
  • windykacja
  • hala napraw - RCP
  • magazyny
  • sprzedaż
  • automatyka finansów

cena pakietu (netto) już od

649
Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz czegoś innego?

Pakiet indywidualny!

Wypełnij formularz kontaktowy i pozwól nam dopasować pakiet do indywidualnych
potrzeb Twojego serwisu. Do usłyszenia!

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania zgody znajdziesz w Polityce Prywatności. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Dynafleet Sp. z o.o. Jawornik 525, 32-400 Myślenice.

więcej

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania zgody znajdziesz w Polityce Prywatności. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Dynafleet Sp. z o.o. Jawornik 525, 32-400 Myślenice.

więcej

faq Pytania i odpowiedzi!

01

Jak wybrać optymalny pakiet?

Niezależnie od wielkości serwisu oraz ilości napraw, pierwszym krokiem jest rozpoczęcie pracy z programem na poziomie Biura Obsługi Klienta (teczka szkodowa + auta zastępcze). W czasie wdrożenia precyzujemy dalsze potrzeby serwisu i ustalamy indywidualny plan działania.

02

W jaki sposób naliczane są opłaty za ServiceFlow?

Opłata licencyjna naliczana jest co miesiąc. Wdrożenie w pierwszym kroku obecnie jest bezpłatne. Opłata wdrożeniowa w kolejnych etapach ustalana jest indywidualnie w zależności od modułów oraz ustaleń z serwisem (przyjazd do serwisu lub wdrożenie online).

03

Jakie formy płatności przyjmujecie?

Przelew na konto na podstawie faktury VAT.

jesteś zainteresowany

Wypróbuj darmowy miesiąc korzystania!