Ceny pakietów dla serwisu, który obsługuje około 30 spraw miesięcznie.
Przy zakupie licencji rocznej płatnej jednorazowo.
Dla każdego pakietu otrzymujesz bezpłatnie platformę zakupową DynaParts z bonusem cashback 2% za wartość zamówionych części
Cennik | 274 zł netto S | 457 zł netto M | 548 zł netto L RCP | 594 zł netto L MAG | 638 zł netto XL |
---|
pojazdy przed firmą (suma wszystkich, w obróbce, gotowe do przyjęcia)
| |||||||||||||
pojazdy na terenie firmy (suma wszystkich, gotowe do naprawy, w trakcie naprawy, naprawione dzisiaj)
| |||||||||||||
cashflow (oczekujące na fakturowanie, kwota należna firmie, kwota należności z przekroczonym terminem)
|
filtrowanie, sortowanie, wyszukiwanie spraw
| |||||||||||||
filtrowanie precyzyjne według szczegółowych statusów
| |||||||||||||
wyszukiwanie po dowolnej frazie
| |||||||||||||
automatyczne nadawanie numeru identyfikacyjnego sprawy
| |||||||||||||
możliwość oznaczania trybu sprawy/zlecenia jako ,,Tryb pilny”
| |||||||||||||
możliwość anulowania lub zakończenia sprawy
| |||||||||||||
możliwość zarchiwizowania wybranych zakończonych spraw
| |||||||||||||
możliwość dodania sprawy powiązanej (w przypadku więcej jak jednej szkody na pojeździe)
| |||||||||||||
możliwość edycji głównych danych sprawy bezpośrednio z listy spraw
| |||||||||||||
ikonka podglądu pełnych danych użytkownika
|
numer sprawy
| |||||||||||||
prowadzący sprawę
| |||||||||||||
status zlecenia: otwarte/niezakończone
| |||||||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktów i kontrahentów
| |||||||||||||
data utworzenia sprawy
| |||||||||||||
kontrakt, Kontrakt powiązany
| |||||||||||||
marka i model samochodu
| |||||||||||||
numer rejestracyjny
| |||||||||||||
miniatura lub logo marki
| |||||||||||||
użytkownik + nr telefonu
| |||||||||||||
status pojazdu zastępczego i rezerwacji
| |||||||||||||
szczegóły szkody
| |||||||||||||
stan sprawy
| |||||||||||||
status zamówienia części
| |||||||||||||
status akceptacji kosztów
| |||||||||||||
status przyjęcia odpowiedzialności
| |||||||||||||
upoważnienie dodane/nie dodane
| |||||||||||||
status kompletności dokumentacji
| |||||||||||||
status przed firmą / naprawa / wydany
| |||||||||||||
strefa naprawy pojazdu
| |||||||||||||
stan faktury
| |||||||||||||
logo Towarzystwa Ubezpieczeniowego
|
automatyczne zapisywanie danych podczas otwierania sprawy na wypadek utraty Internetu lub nieplanowanego wylogowania
| |||||||||||||
możliwość dodania szkicu – zapisanie podręcznych (podstawowych) danych sprawy bez jej pełnego tworzenia
| |||||||||||||
możliwość utworzenia szkicu przez aplikację mobilną ServiceFlow BOK (istnieje możliwość zaczytania danych z dowodu rejestracyjnego za pomocą kodu)
| |||||||||||||
współpraca z terminarzem BOK (wpis niepowiązany ze sprawą tworzy szkic)
| |||||||||||||
zgłaszanie szkiców podczas wyszukiwania szczegółowego po frazie
| |||||||||||||
przeszukiwanie szkiców i zgłaszanie zidentyfikowanych podczas zakładania sprawy na podstawie numeru rejestracyjnego
| |||||||||||||
możliwość otwarcia sprawy na podstawie szkicu
| |||||||||||||
lista szkiców
|
możliwość dodania sprawy obsługującej pojazd należący do serwisu (rozliczenie kończy się dokumentem RWS zamiast FV)
| |||||||||||||
eksport listy spraw ze szczegółami do pliku Excel
| |||||||||||||
możliwość wprowadzenia danych szkody, opisu uszkodzeń, okoliczności oraz uwag dla wewnętrznej naprawy szkodowej
| |||||||||||||
podgląd wynajmu samochodu zastępczego
| |||||||||||||
możliwość oznaczania statusów autoryzacji/kosztów
|
kategoria klienta, prywatny, firma, kontrakt + podgląd wytycznych do likwidacji przypisanych do danej kategorii klienta
| |||||||||||||
prowadzący sprawę w serwisie
| |||||||||||||
wytyczne ubezpieczyciela
| |||||||||||||
dane pojazdu
| |||||||||||||
dane użytkownika
| |||||||||||||
dane szkody
| |||||||||||||
opis uszkodzeń
| |||||||||||||
historia pojazdu
| |||||||||||||
możliwość zaczytania danych samochodu ze skanu dowodu rejestracyjnego w aplikacji mobilnej ServiceFlow BOK podczas tworzenia nowej sprawy lub do istniejącego już zlecenia
|
kwalifikacja sprawy: - określenie informacji o pojeździe, rozmiarze szkody i wymaganiach dotyczących pojazdu zastępczego
| |||||||||||||
planowanie terminów wizyt w serwisie: rejestrowanie dat oględzin pojazdu, oznaczanie kontaktu z użytkownikiem , możliwość korygowania dat końca naprawy
| |||||||||||||
przebieg naprawy: możliwość zmiany statusów przyjęty, wydany, etap naprawy, współpraca z terminarzem (data oględzin), możliwość uruchomienia trybu ,,wypożyczenie assistance” w celu przypomnienia o konieczności wymiany auta
|
współpraca z aplikacją Android ServiceFlow BOK
| |||||||||||||
współpraca z funkcją Mirror – kopia zapasowa plików, synchronizacja plików
| |||||||||||||
możliwość umieszczenia dowolnej ilości zdjęć w dowolnej rozdzielczości i plików z dokumentami
| |||||||||||||
możliwość przypisania zdjęć i pików do danej kategorii
| |||||||||||||
funkcja ,,drag and drop”
| |||||||||||||
miejsce na dokumenty nieprzypisane
| |||||||||||||
automatyka folderu ,,upoważnienie” na liście spraw oznacza się status ,,upoważnienie dodane
| |||||||||||||
automatyka folderu ,,kosztorys zatwierdzony” na liście spraw oznacza się status ,,koszty zatwierdzone” w przypadku umieszczenia pliku w tym folderze
| |||||||||||||
możliwość włączenia statusu – dokumenty kompletne
| |||||||||||||
możliwość włączenia statusu – problem z dowodem rejestracyjnym / tablicami + przypomnienie mailowe
| |||||||||||||
możliwość wybrania miniatury zdjęcia identyfikującego daną sprawę
| |||||||||||||
pobieranie, usuwanie i przenoszenie między folderami zdjęć lub plików
| |||||||||||||
możliwość zaznaczenia i wysłania e-mail wybranych zdjęć i plików bezpośrednio ze sprawy
|
możliwość generowania i wysyłania wiadomości e-mail w imieniu użytkownika bezpośrednio ze sprawy
| |||||||||||||
automatyczne generowanie tytułów na podstawie danych zaszytych w sprawie
| |||||||||||||
możliwość zdefiniowania szablonów wiadomości
| |||||||||||||
możliwość tworzenia własnych list adresatów
| |||||||||||||
automatyczne dodawanie dokumentów
| |||||||||||||
zapisywanie wysyłanych wiadomości w korespondencji sprawy
|
automatyczne – przez DynaParts: pełna synchronizacja w czasie rzeczywistym z DynaParts *(wymaga dostępu do DynaParts i połączenia kont), łatwe przechodzenie pomiędzy systemami, automatyczne przenoszenie do zamówienia danych pojazdu ze sprawy szkodowej
| |||||||||||||
wewnętrzne - ręczna zmiana statusów zamówienia, określenie terminu dostawy, podgląd statusu oraz szczegółów na liście spraw, historia zmian statusu zapotrzebowania
| |||||||||||||
naprawa bez części: status „naprawa bez części” jest brany pod uwagę przy tworzeniu kolejek (automatyczna lista): pojazdy gotowe do przyjęcia, pojazdy gotowe do naprawy
|
możliwość zarejestrowania lub wystawienia faktury *(wymagany moduł fakturowy) dla poszczególnego kanału rozliczeniowego
| |||||||||||||
możliwość zarejestrowania zaliczki lub wystawienia faktury zaliczkowej *(wymaga moduł fakturowy)
| |||||||||||||
podgląd zarejestrowanych lub wystawionych faktur
| |||||||||||||
możliwość zarejestrowania wpłaty i powiązania jej z odpowiednią fakturą
| |||||||||||||
podgląd rozliczenia każdej faktury
|
możliwość utworzenia dowolnego własnego dokumentu z polami interaktywnymi (przed wydrukiem pola są automatycznie uzupełniane na podstawie danych z systemu)
| |||||||||||||
pakiet dokumentów startowych
| |||||||||||||
kod kreskowy na dokumencie (numer sprawy) + możliwość wyłączania dla wybranych dokumentów
| |||||||||||||
możliwość zamieszczenia logo serwisu na dokumencie
| |||||||||||||
możliwość umieszczenia rysunków
| |||||||||||||
kopiowanie dokumentu w celu utworzenia nowego na jego podstawie
| |||||||||||||
auto zapis podczas tworzenia szablonu dokumentu
| |||||||||||||
możliwość przypisania dokumentu pod kontrakt
|
możliwość dodania notatki typu ,,rozmowa telefoniczna”
|
prezentacja kluczowych zdarzeń w sprawie wraz z autorem, datą i godziną
| |||||||||||||
prezentacja wskaźników zlecenia – czasy poszczególnych etapów
| |||||||||||||
możliwość wygenerowania dokumentu ,,historia naprawy”
| |||||||||||||
rejestrowanie zmian o oznaczeniu statusu oczekiwania i przyjęcia odpowiedzialności w zleceniu
|
widok w formie ,,chatu” z prezentacją autora oraz daty i godziny
| |||||||||||||
możliwość dodania notatki własnej + możliwość przypomnień + podgląd notatek wcześniej wpisanych
| |||||||||||||
podgląd zdarzeń systemowych np. o dodaniu pliku/zdjęcia wraz z ich podglądem
| |||||||||||||
podgląd wysłanych przez system wiadomości e-mail
| |||||||||||||
podgląd zdarzeń w terminarzu
|
operator serwisowy przesyłając zlecenia do serwisu zakłada serwisowi sprawy
| |||||||||||||
sprawy od operatora, posiadają dodatkowo ,,wytyczne od operatora”, ,,moduł autoryzacji”, korespondencję ogólną (z operatorem i jego klientem), numer zlecenia partnera
| |||||||||||||
operator ma wgląd w całą sprawę (dokumenty, zdjęcia, statusy), poza korespondencją własną
| |||||||||||||
zamykanie sprawy odbywa się pod nadzorem operatora
| |||||||||||||
wersje dokumentów i umów najmu pojazdów mogą być sugerowane przez operatora
|
każda sprawa znajdująca się na Pulpicie zawiera informację o rodzaju koniecznej interwencji, sprawa znika z pulpitu po wykonaniu koniecznej interwencji
|
bezpośredni dostęp do czołowych ogólnopolskich dostawców hurtowych części oryginalnych wszystkich marek
| |||||||||||||
automatyczne wybieranie dostawców według marki naprawianego pojazdu
| |||||||||||||
wszystkie zamówienia serwisu w jednym miejscu
| |||||||||||||
dostawcy są zobowiązani do udzielania odpowiedzi dla serwisu w ciągu 1 godziny
| |||||||||||||
obsługa transz
| |||||||||||||
zakupy bezpośrednio od dostawcy
| |||||||||||||
najwyższe na rynku poziomy rabatowe
| |||||||||||||
możliwość dodatkowych bonusów posprzedażnych
| |||||||||||||
możliwość „przeczytania” pliku z kalkulacją Audatex i wygenerowania listy części
| |||||||||||||
preferencyjne terminy płatności i warunki zwrotów
| |||||||||||||
odpowiedzialność dostawcy za prawidłowy dobór części pod warunkiem dostarczenia prawidłowego nr VIN przez serwis
| |||||||||||||
automatyczne przenoszenie plików faktur oraz plików XML dotyczących dostaw zapotrzebowań w systemie DynaParts
|
podgląd wszystkich zamówień DynaParts i wewnętrznych z możliwością filtrowania (status, data transzy, typ, rodzaj transzy, dostawca, spóźniona dostawa)
| |||||||||||||
wskaźniki dostaw (ilość dni do dostawy, ilość dni spóźnienia, rozbieżność, data realizacji)
| |||||||||||||
podgląd plików faktur oraz plików XML
|
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| |||||||||||||
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez AppGallery
| |||||||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjnie za pomocą loginu i hasła
| |||||||||||||
możliwość korzystania z aplikacji na telefonach osobistych pracowników z Android w wersji 6 i wyższej
| |||||||||||||
możliwość przesłania zdjęć i plików (np. pdf) do ServiceFlow (do konkretnego folderu lub głównego zbioru dokumentów w sprawie)
| |||||||||||||
możliwość przesyłania zdjęć lub plików z dokumentami bezpośrednio z listy spraw
| |||||||||||||
możliwość przeglądania zdjęć i plików z dokumentami w aplikacji
| |||||||||||||
wyszukiwanie i podgląd sprawy (status: przyjęty/wydany, kontrakt, użytkownik, dane pojazdu, miniatura, zastępczy, rodzaj szkody, prowadzący sprawę, numer szkody)
| |||||||||||||
możliwość wykonania połączenia telefonicznego do użytkownika bezpośrednio z aplikacji
| |||||||||||||
podgląd logo Towarzystwa Ubezpieczeniowego na liście spraw
| |||||||||||||
możliwość zmiany statusów naprawy (przyjęty/wydany)
| |||||||||||||
podgląd wszystkich dokumentów w sprawie
| |||||||||||||
możliwość dodania szkicu sprawy
| |||||||||||||
możliwość skanowania kodu dowodu rejestracyjnego i utworzenie na podstawie tych danych szkicu sprawy
| |||||||||||||
wyszukiwanie spraw za pomocą kodu paskowego drukowanego na dokumentach sprawy
|
możliwość powiązania ze sprawami szkodowymi i mechanicznymi (BOK, door to door)
| |||||||||||||
możliwość tworzenia dowolnej ilości terminarzy
| |||||||||||||
graficzna prezentacja (dzień/3 dni/tydzień/miesiąc)
| |||||||||||||
możliwość jednoczesnego wyświetlania kilku kalendarzy na jednym widoku
| |||||||||||||
przydzielanie widoczności kalendarzy dla poszczególnych użytkowników
| |||||||||||||
domyślne kalendarze BOK, door to door, mechanika
| |||||||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktu/klienta
| |||||||||||||
automatyczne tworzenie szkicu – kalendarz BOK
| |||||||||||||
wpisy z terminarza widoczne w korespondencji sprawy
| |||||||||||||
możliwość tworzenia wpisów dla innego użytkownika
|
automatyczne ciągłe kopiowanie dokumentów i zdjęć z ServiceFlow na wskazane urządzenie w serwisie
| |||||||||||||
automatyczne zakładanie folderów opisanych danymi sprawy
| |||||||||||||
automatyczne nadawanie nazw plików zgodnie z nazwami kategorii folderów w ServiceFlow
| |||||||||||||
umożliwia szybki i bezpośredni dostęp do folderów z dokumentami i zdjęciami z Windowsa (bez konieczności każdorazowego pobierania plików z SF)
| |||||||||||||
stała i ciągła synchronizacja danych (co 5 minut / 24h na dobę)
| |||||||||||||
kontrolka prawidłowości działania – kopiowanie danych aktywne
| |||||||||||||
możliwość odtworzenia ,,od ręki” całej bazy plików i zdjęć w przypadku utraty danych po stronie serwisu (z urządzeń serwisu)
|
możliwość prowadzenia oddzielnych biur obsługi klienta z własnymi pojazdami zastępczymi
| |||||||||||||
osoba nadzorująca ,,widzi” wszystkie oddziały
| |||||||||||||
możliwość przypisania każdemu pracownikowi BOK wybranego oddziału lub kilku wybranych oddziałów
| |||||||||||||
oddzielne listy spraw dla każdego oddziału
| |||||||||||||
oddzielne grafiki pojazdów zastępczych dla każdego oddziału
| |||||||||||||
możliwość przemieszczania pojazdów zastępczych pomiędzy oddziałami
|
możliwość dodania kontraktu, przypisanie kolorów, przypisanie reguł obsługi (wytyczne do obsługi, stawki, ścieżki likwidacji itp.)
| |||||||||||||
lista Towarzystw Ubezpieczeniowych z możliwością dodania opisu (stawki, rabaty itp.) i plików podręcznych
|
Geminos
| |||||||||||||
Sage Symfonia
| |||||||||||||
AUDATEX
| |||||||||||||
DAT
| |||||||||||||
DynaParts
|
możliwość zdefiniowania domyślnej formy fakturowania
| |||||||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| |||||||||||||
możliwość wystawienia FV dla każdego kanału kosztowego oddzielnie
| |||||||||||||
gotowe szablony faktur dla różnych kanałów sprzedaży np. naprawa, samochód zastępczy, holowanie
| |||||||||||||
możliwość uwzględnienia wcześniej wystawionej zaliczki na fakturze końcowej
| |||||||||||||
eksport rejestru faktur do pliku Excel
| |||||||||||||
możliwość przypisania płatników do faktury wraz z możliwością przypisania im części należności np. netto ubezpieczyciel, VAT Klient
| |||||||||||||
obsługa kodów GTU
|
moduł służący do rejestrowania drukarek fiskalnych i możliwości drukowania paragonów bezpośrednio z systemu ServiceFlow, drukowania raportów fiskalnych, KP, KW, płatności kartą
|
współpraca z buforem i magazynem
| |||||||||||||
możliwość wystawienia FV dla każdego kanału kosztowego oddzielnie
| |||||||||||||
obsługa kodów GTU
| |||||||||||||
możliwość przypisania płatników do faktury wraz z możliwością przypisania im części należności np. netto ubezpieczyciel, VAT Klient
| |||||||||||||
możliwość uwzględnienia wcześniej wystawionej faktury zaliczkowej na fakturze końcowej
| |||||||||||||
automatyczne scalanie pozycji na fakturze np. w przypadku MAT/LAK
| |||||||||||||
możliwość edycji podstawowych danych faktury w zakresie danych samochodu
| |||||||||||||
przygotowane szablony faktur dla różnych kanałów sprzedaży (naprawa, zastępcze, holowanie)
| |||||||||||||
możliwość zdefiniowania domyślnej formy fakturowania – szczegółowa lub uproszczona z szczegółowym załącznikiem
| |||||||||||||
możliwość scalania pozycji na fakturze bez utraty kosztów zakupu
| |||||||||||||
obsługa eksportów do programów księgowych takich jak Sage, Comarch Optima itp.
| |||||||||||||
eksport JPK FA
| |||||||||||||
możliwość dodania na fakturach „logo serwisu”
| |||||||||||||
możliwość dodania faktury kosztowej powiązanej z daną sprawą w celu monitorowania marży
| |||||||||||||
kontrola marży i alert w przypadku próby sprzedaży poniżej ceny zakupu
| |||||||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| |||||||||||||
export faktur do pliku Excel
|
możliwość wystawienia faktury dla dowolnego kontrahenta o dowolnej treści bez powiązania ze sprawami szkodowymi, mechaniką, RAC i magazynem
| |||||||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| |||||||||||||
możliwość utworzenia dowolnej liczby sekwencji numeracji faktur
| |||||||||||||
możliwość powiązania z drukarką fiskalną
| |||||||||||||
szybka sprzedaż paragonowa - możliwość drukowania paragonu, bez tworzenia faktury
|
możliwość wystawienia faktury dla kontrahenta przypisanego do zlecenia lub innego dowolnego kontrahenta, dotyczącej zleceń mechanicznych
| |||||||||||||
możliwość wybrania sposobu obliczania wartości faktury – liczenie od kwot NETTO lub BRUTTO
| |||||||||||||
faktury, które dotyczą mechaniki posiadają oddzielną sekwencję numeracji
| |||||||||||||
możliwa współpraca z magazynem
| |||||||||||||
zdefiniowane szablony faktur
| |||||||||||||
możliwość powiązania z drukarką fiskalną
|
wyświetlanie szczegółów spraw mechanicznych na wzór spraw szkodowych
| |||||||||||||
zlecenia napraw Klientów – lista z możliwością filtrowania
| |||||||||||||
lista usterek
| |||||||||||||
kolorowa identyfikacja kontraktu/klienta
| |||||||||||||
magazyn części + wystawianie FV
| |||||||||||||
zlecenia wewnętrzne + wystawianie RWS (rozchód wewnętrzny serwisu)
| |||||||||||||
możliwość tworzenia własnych dokumentów
| |||||||||||||
obsługa pojazdów zastępczych
| |||||||||||||
drukowanie zlecenia
|
graficzny i interaktywny panel stanu floty pojazdów, powiązany ze sprawami szkodowymi
| |||||||||||||
automatyczne przedłużanie wynajmów
| |||||||||||||
możliwość czasowego wycofania z eksploatacji
| |||||||||||||
obsługa oddziałów
| |||||||||||||
wydanie na serwis
| |||||||||||||
system rezerwacji
| |||||||||||||
interakcja ze sprawami i zleceniami w zakresie historii naprawy
| |||||||||||||
teczka na dokumenty i zdjęcia pojazdów zastępczych
| |||||||||||||
import listy pojazdów
| |||||||||||||
historia wynajmów
| |||||||||||||
istotne wskaźniki zarządzania flotą (np. utylizacja)
| |||||||||||||
inteligentne blokowanie wynajmów (interwały, serwis)
| |||||||||||||
automatyczne tworzenie kilometrówek (np. rozliczenie VAT)
| |||||||||||||
nadzór interwałów serwisowych, terminów polis, SKP i wymiany opon
| |||||||||||||
domyślne zmienne dla poszczególnych umów
| |||||||||||||
możliwość personalizowania umów pod Klienta / Kontrakt
| |||||||||||||
automatyczne drukowanie umów najmów i protokołów
| |||||||||||||
wynajmy bez powiązania ze szkodami i mechaniką
| |||||||||||||
wiązanie wynajmów ze sprawą szkodową i mechaniczną
| |||||||||||||
możliwości filtrowania listy pojazdów: po klasie, marce, typie silnika, dostępności, statusie lub oponach
| |||||||||||||
kolorowa identyfikacja Kontraktu/Klienta
| |||||||||||||
miniatury samochodów zastępczych
| |||||||||||||
przypomnienie o konieczności wydania pojazdu zastępczego (Alert assistance)
|
pulpit interaktywny zarządzający praca osoby windykującej – system podpowiada sprawy, w których osoba windykująca powinna zareagować
| |||||||||||||
możliwość odroczenia sprawy na określony czas, jak w trakcie odroczenia całość się rozliczy wówczas sprawa nie powróci już do windykacji
| |||||||||||||
możliwość outsourcingu windykacji dla innej firmy – wymagana oddzielna umowa (udostępnianie faktur, rozliczeń, dokumentów, oznaczenie ,,sąd”)
| |||||||||||||
kojarzenie wpłat z fakturami
| |||||||||||||
rejestracja wpłat
| |||||||||||||
podgląd CashFlow (zapłacone, nieopłacone, przeterminowane, przeterminowane pow. kryterium)
| |||||||||||||
możliwość wprowadzenia dodatkowego opóźnienia reakcji modułu np. termin płatności + X dni
| |||||||||||||
wykres skuteczności windykacji
| |||||||||||||
należność według kontraktu
| |||||||||||||
export zaległości do excel wraz z przypisaną do sprawy kancelarią
| |||||||||||||
należności wg doradcy serwisowego
| |||||||||||||
bezpośrednie powiązanie ze sprawami, co ułatwia sprawne przechodzenie pomiędzy windykacją, a sprawami (np. dostęp do historii, korespondencji, dokumentów, decyzji T.U.)
| |||||||||||||
wezwanie do zapłaty (dostępny z modułem „fakturowanie”)
|
odporny na nadużycia
| |||||||||||||
zgodność z przepisami księgowymi
| |||||||||||||
pełna dokumentacja księgowa
| |||||||||||||
pliki jpk magazyn
| |||||||||||||
dowolna ilość magazynów
| |||||||||||||
zgodność z FIFO poza dedykowanymi dostawami dla spraw
| |||||||||||||
zgodność z procesem likwidacji szkód blacharsko-lakierniczych
| |||||||||||||
funkcja bufora – miejsce na wszystkie koszty związane z daną sprawą (takie jak części, lakiery, pojazd zastępczy, koszty dodatkowe, czas pracy z rcp
| |||||||||||||
nadzór marży – cząstkowa, sumaryczna
| |||||||||||||
możliwość tworzenia dokumentów FZ za pomocą plików XML dostarczanych przez AutoStację lub Intercars
| |||||||||||||
możliwość importu kartoteki towaru z przedefiniowanego pliku CSV
| |||||||||||||
możliwość importu pełnej kartoteki towaru z mieszalnika producenta NOVOL wraz z przypisaniem pozycji magazynowej do odpowiadającego pigmentu dostępnego na mieszalniku
|
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy (lista operacji i części)
| |||||||||||||
fizyczna lista operacji dla rozdzielenia na pracowników (raport godzin sprzedanych) * wymagany moduł RCP Warsztat
| |||||||||||||
możliwość oznaczenia jednej kalkulacji z pośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| |||||||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| |||||||||||||
możliwość ręcznego uzupełniania danych w przypadku pominięcia przez mechanizm rozczytujący
|
możliwość utworzenia kalkulacji bezpośrednio ze sprawy z automatycznym zaczytaniem danych samochodu i numeru szkody
| |||||||||||||
możliwość zaimportowania utworzonych kalkulacji w DAT
| |||||||||||||
możliwość wybrania jednej kalkulacji spośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| |||||||||||||
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy
| |||||||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| |||||||||||||
automatyczne pobranie i umieszczenie pliku pdf z kalkulacją w dokumentach sprawy szkodowej
| |||||||||||||
aktualizowanie kalkulacji po dodatku
| |||||||||||||
wymagana umowa z DAT przez DynaFleet*
|
przenoszenie danych z kalkulacji do sprawy (lista operacji i części)
| |||||||||||||
fizyczna lista operacji dla rozdzielenia na pracowników (raport godzin sprzedanych) * wymagany moduł RCP Warsztat
| |||||||||||||
możliwość oznaczenia jednej kalkulacji z pośród przeliczonych i oznaczenia jej jako ostatecznej (dla traktowania jej przez system jako źródło danych)
| |||||||||||||
udostępnienie istotnych danych z kalkulacji w formie tabelarycznej
| |||||||||||||
możliwość ręcznego uzupełniania danych w przypadku pominięcia przez mechanizm rozczytujący
|
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| |||||||||||||
możliwość pracy przy kilku pojazdach jednocześnie
| |||||||||||||
możliwość zdefiniowania widoczności roboczogodzin dla kalkulacji i przypisanych operacji
| |||||||||||||
podgląd aktualnie przypisanych operacji z kalkulacji do danej strefy/etapu
| |||||||||||||
podgląd aktualnie przypisanej kalkulacji do sprawy
| |||||||||||||
możliwość dołączania zdjęć do sprawy
| |||||||||||||
możliwość zdefiniowania własnej listy prac innych
| |||||||||||||
możliwość zarejestrowania oględzin pojazdu lub pracy innej powiązanej lub niepowiązanej ze sprawą
| |||||||||||||
możliwość pracy przy danym pojeździe w różnych strefach
| |||||||||||||
możliwość rozpoczęcia i zakończenia pracy pracownika przy konkretnym pojeździe wraz z rozpoczęciem lub zakończeniem pomiaru czasu pracy
| |||||||||||||
logowanie QR
| |||||||||||||
możliwość odczytania kodu kreskowego sprawy z dokumentów warsztatowych
| |||||||||||||
podgląd konta danego pracownika (pojazdy w trakcie naprawy)
| |||||||||||||
możliwość odczytania kodu QR z identyfikatora pracownika i przejście do jego konta
| |||||||||||||
prezentacja aktualnej daty i godziny
| |||||||||||||
prezentacja nazwy strefy
| |||||||||||||
prezentacja listy pojazdów oczekujących na naprawę, naprawianych i tych które opuściły daną strefę
| |||||||||||||
podgląd historii napraw samochodów
|
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| |||||||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjne za pomocą loginu i hasła
| |||||||||||||
zdefiniowane konto pracownika eliminuje konieczność każdorazowego logowania się pracownika z użyciem identyfikatora
| |||||||||||||
podgląd konta danego pracownika (pojazdy w trakcie naprawy)
| |||||||||||||
możliwość odczytania kodu kreskowego z dokumentów warsztatowych
| |||||||||||||
możliwość rozpoczęcia i zakończenia pracy pracownika przy konkretnym pojeździe wraz z rozpoczęciem lub zakończeniem pomiaru czasu pracy
| |||||||||||||
możliwość pracy przy kilku pojazdach jednocześnie
| |||||||||||||
możliwość pracy przy danym pojeździe w różnych strefach
| |||||||||||||
prace inne
| |||||||||||||
podgląd indywidualnej historii napraw pracownika
| |||||||||||||
podgląd aktualnie przypisanej kalkulacji do sprawy
| |||||||||||||
podgląd aktualnie przypisanych operacji z kalkulacji do danej strefy/etapu
|
możliwość pobrania i zaktualizowania aplikacji przez Google Play
| |||||||||||||
logowanie za pomocą kodu QR lub tradycyjnie za pomocą loginu i hasła
| |||||||||||||
możliwość odczytania identyfikatora pracownika i oznaczenia w systemie wejścia lub wyjścia
| |||||||||||||
możliwość przełączenia trybu pracy: wejście/wyjście oraz przerwa/praca
|
możliwość pobrania z Audatex lub DAT listy operacji wraz z przypisanymi do nich JC
| |||||||||||||
prezentacja logowań pracowników w strefach
| |||||||||||||
miejsce do rozdzielania operacji zaczytanych z kalkulacji lub dodanych ręcznie na strefy serwisu wraz z zapisaniem historii zmian
| |||||||||||||
możliwość przydzielenia operacji do ,,operacje rozliczane z podwykonawcami”
| |||||||||||||
możliwość przydzielenia operacji do ,,operacje pomijane przy rozliczeniu”
| |||||||||||||
możliwość ręcznego dodania operacji na strefie
| |||||||||||||
prezentacja aktualnego stanu prac w strefach oraz czasów prac wcześniej wykonanych
| |||||||||||||
obsługa kilku pracowników w jednej naprawie
| |||||||||||||
obsługa rozdzielenia jednej naprawy na kilku pracowników
| |||||||||||||
podgląd listy pracowników w danych strefach, pracujących przy danym zleceniu
| |||||||||||||
prezentacja sumarycznej efektywności pracy w danej sprawie (porównanie sumy czasów pracowników do sumy JC z kalkulacji)
|
rejestr czasów pracy pracowników
| |||||||||||||
rejestr porównawczy czasów pracy z czasami zadanymi (możliwość wyliczenia efektywności)
| |||||||||||||
możliwość wyłączenia danego działu lub strefy z rozliczenia godzin sprzedanych i efektywności hali napraw
|
strefa z aktywną pracą
| |||||||||||||
strefa gdzie odbyła się praca
| |||||||||||||
imię i nazwisko pracującego pracownika
| |||||||||||||
czas naprawy od rozpoczęcia pierwszej operacji na hali napraw do czasu teraźniejszego
| |||||||||||||
sumaryczny czas logowań na hali napraw
| |||||||||||||
czas obecnej przerwy w naprawie – czas od zakończenia ostatniej operacji do czasu teraźniejszego
|
obsługa przez aplikację Google Play ServiceFlow RCP
| |||||||||||||
możliwość tworzenia grafików pracy dla wszystkich pracowników serwisu
| |||||||||||||
możliwość definiowania zmian pracowników
| |||||||||||||
funkcja tworzenia cyklicznego wpisu w grafiku dla zaznaczonej grupy pracowników (np. grupa pracująca na danej zmianie)
| |||||||||||||
podgląd panelu obecności zawierającego informacje na temat czasu przebywania w pracy i nieobecności
|
lista faktur kosztowych dotyczących ogólnie serwisu
| |||||||||||||
rejestrowanie faktur kosztowych dotyczących ogólnie serwisu
| |||||||||||||
nadzór terminów płatności
| |||||||||||||
możliwość rejestrowania opłacenia
|
przechowywanie dokumentacji
| |||||||||||||
widoczność spraw RAC w aplikacji ServiceFlow BOK
| |||||||||||||
możliwość wystawienia faktury za wynajem
|