Operacje wykonywane w programie są następstwem codziennych czynności wykonywanych przy obsłudze szkód od momentu przyjęcia samochodu do warsztatu, aż do chwili odbioru przez zadowolonego klienta. Gorąco polecam nie tylko dużym serwisom, ale także tym mniejszym, początkującym firmom!
Dzięgiel S. - właściciel serwisu / AUTO BODY DESO

Operacje wykonywane w programie są następstwem codziennych czynności wykonywanych przy obsłudze szkód od momentu przyjęcia samochodu do warsztatu, aż do chwili odbioru przez zadowolonego klienta. Gorąco polecam nie tylko dużym serwisom, ale także tym mniejszym, początkującym firmom!
Dzięgiel S. - właściciel serwisu / AUTO BODY DESO
Profesjonalna obsługa szkód w sposób efektywny, skuteczny i przede wszystkim prosty to podstawa funkcjonowania blacharni i lakierni. Przejrzysty monitoring procesów oraz operacji to możliwość podejmowania właściwych działań. Kontrola płatności to unikanie zatorów płatniczych. Codzienne, okresowe raporty to wektory decyzji strategicznych. ServiceFlow to gwarantuje!
Milewski J. - wiceprezes zarządu/ AMS CHRÓŚCICKI

Profesjonalna obsługa szkód w sposób efektywny, skuteczny i przede wszystkim prosty to podstawa funkcjonowania blacharni i lakierni. Przejrzysty monitoring procesów oraz operacji to możliwość podejmowania właściwych działań. Kontrola płatności to unikanie zatorów płatniczych. Codzienne, okresowe raporty to wektory decyzji strategicznych. ServiceFlow to gwarantuje!
Milewski J. - wiceprezes zarządu/ AMS CHRÓŚCICKI
Narzędzie, bez którego w obecnej chwili nie wyobrażam sobie prowadzenie działalności. Oprogramowanie oferuje możliwość wglądu do Wirtualnej Teczki Szkodowej, za pośrednictwem komputera oraz aplikacji dedykowanej na telefon. Dodatkowo daje możliwość zamawiania części oraz równoległe procesowanie najmu pojazdu zastępczego. Notatka przypomnienia ServiceFlow nie pozwala przy mnogości szkód i spraw zapomnieć bądź przeoczyć aktualizacji statusów i postępu w procesach napraw. Polecam!
Kamil/ AUTOLAKIERKOLOR - serwis z Jędrzejowa

Narzędzie, bez którego w obecnej chwili nie wyobrażam sobie prowadzenie działalności. Oprogramowanie oferuje możliwość wglądu do Wirtualnej Teczki Szkodowej, za pośrednictwem komputera oraz aplikacji dedykowanej na telefon. Dodatkowo daje możliwość zamawiania części oraz równoległe procesowanie najmu pojazdu zastępczego. Notatka przypomnienia ServiceFlow nie pozwala przy mnogości szkód i spraw zapomnieć bądź przeoczyć aktualizacji statusów i postępu w procesach napraw. Polecam!
Kamil/ AUTOLAKIERKOLOR - serwis z Jędrzejowa
Dzięki ServiceFlow oszczędzam czas i wiem, co się dzieje w każdej sprawie. Żaden telefon klienta nie jest mnie już w stanie zaskoczyć. Wszystko działa, jak trzeba, a przede wszystkim oszczędza mój czas i porządkuje sprawy, co sprawia, że mogę obsłużyć większą ilość zleceń i zarobić dodatkowe pieniądze. Polecam ServiceFlow każdemu serwisowi blacharsko-lakierniczemu.
Andrzej/ BLACH-CAR - serwis z Gorzowa Wielkopolskiego
Dzięki ServiceFlow oszczędzam czas i wiem, co się dzieje w każdej sprawie. Żaden telefon klienta nie jest mnie już w stanie zaskoczyć. Wszystko działa, jak trzeba, a przede wszystkim oszczędza mój czas i porządkuje sprawy, co sprawia, że mogę obsłużyć większą ilość zleceń i zarobić dodatkowe pieniądze. Polecam ServiceFlow każdemu serwisowi blacharsko-lakierniczemu.
Andrzej/ BLACH-CAR - serwis z Gorzowa Wielkopolskiego
W systemie ServiceFlow najbardziej cenię tak zwaną „Elektroniczną Teczkę Szkodową”. Wszystko znajduje się w jednym miejscu. Podgląd co dzieje się z daną sprawą mam praktycznie z każdego miejsca na Ziemi. Dodatkowo posiadając sporą flotę pojazdów zastępczych, nie muszę martwić się terminem przeglądów technicznych, wymian oleju czy ubezpieczenia.
Filip/ Trojak - serwis z Andrychowa

W systemie ServiceFlow najbardziej cenię tak zwaną „Elektroniczną Teczkę Szkodową”. Wszystko znajduje się w jednym miejscu. Podgląd co dzieje się z daną sprawą mam praktycznie z każdego miejsca na Ziemi. Dodatkowo posiadając sporą flotę pojazdów zastępczych, nie muszę martwić się terminem przeglądów technicznych, wymian oleju czy ubezpieczenia.
Filip/ Trojak - serwis z Andrychowa
Bardzo dobre narzędzie do organizacji pracy w serwisie samochodowym. Wszystko zarchiwizowane w jednym miejscu, dostępne w dowolnym miejscu na ziemi i czasie. Nie wyobrażam sobie profesjonalnej pracy bez niego. W końcu ktoś stworzył przyjazne i kompleksowe narzędzie dla serwisów samochodowych. Gratuluje.
Szymon/ Auto Strefa - serwis z Sosnowca

Bardzo dobre narzędzie do organizacji pracy w serwisie samochodowym. Wszystko zarchiwizowane w jednym miejscu, dostępne w dowolnym miejscu na ziemi i czasie. Nie wyobrażam sobie profesjonalnej pracy bez niego. W końcu ktoś stworzył przyjazne i kompleksowe narzędzie dla serwisów samochodowych. Gratuluje.
Szymon/ Auto Strefa - serwis z Sosnowca
Program ServiceFlow odpowiada mi pod każdym względem. Pomaga przy przeprowadzeniu całego procesu naprawy. Jest dokładny, przejrzysty i jest w nim wszystko, czego mogę oczekiwać do przeprowadzenia całej dokumentacji związanej z naprawą.
Olga/ AutoFix - serwis z Koszalina

Program ServiceFlow odpowiada mi pod każdym względem. Pomaga przy przeprowadzeniu całego procesu naprawy. Jest dokładny, przejrzysty i jest w nim wszystko, czego mogę oczekiwać do przeprowadzenia całej dokumentacji związanej z naprawą.
Olga/ AutoFix - serwis z Koszalina
Program ServiceFlow pomógł usystematyzować pracę serwisu. Przejrzysta teczka szkodowa pozwala na sprawne prowadzenie dokumentacji od przyjęcia do wydania i rozliczenia naprawy. Sprawne przesyłanie zdjęć przy pomocy aplikacji w telefonie, zarządzanie pojazdami zastępczymi, możliwość śledzenia przebiegu naprawy to tylko niektóre atuty tego programu. Polecam!
Judyta/ Zawiślan - serwis z Leszna

Program ServiceFlow pomógł usystematyzować pracę serwisu. Przejrzysta teczka szkodowa pozwala na sprawne prowadzenie dokumentacji od przyjęcia do wydania i rozliczenia naprawy. Sprawne przesyłanie zdjęć przy pomocy aplikacji w telefonie, zarządzanie pojazdami zastępczymi, możliwość śledzenia przebiegu naprawy to tylko niektóre atuty tego programu. Polecam!
Judyta/ Zawiślan - serwis z Leszna
System ServiceFlow umożliwił mi bardzo efektywne zarządzanie naprawami blacharsko-lakierniczymi. Powiązanie modułów Terminarza i Samochodów Zastępczych sprawia, że kontakt z klientem jest ułatwiony. Zupełnie nowatorskie jest powiązanie modułu blacharni i lakierni z dostawami części zamiennych. Serdecznie polecam każdemu pracownikowi warsztatu blacharsko-lakierniczego korzystanie z produktu ServiceFlow.
Marcin/ AUTO ROBOT SYSTEM - serwis z Krakowa

System ServiceFlow umożliwił mi bardzo efektywne zarządzanie naprawami blacharsko-lakierniczymi. Powiązanie modułów Terminarza i Samochodów Zastępczych sprawia, że kontakt z klientem jest ułatwiony. Zupełnie nowatorskie jest powiązanie modułu blacharni i lakierni z dostawami części zamiennych. Serdecznie polecam każdemu pracownikowi warsztatu blacharsko-lakierniczego korzystanie z produktu ServiceFlow.
Marcin/ AUTO ROBOT SYSTEM - serwis z Krakowa
Od kilku miesięcy korzystam z systemu ServiceFlow, który bardzo ułatwia kierowanie moim serwisem. System rzeczywiście pomaga, przyspiesza i przede wszystkim systematyzuje pracę. Dzięki wielu praktycznym udogodnieniom, między innymi aplikacji na telefon zyskujemy każdego dnia dodatkowy czas na inne, konieczne do wykonania zadania. Gorąco polecam.
Jacek/ JMB - serwis z Piaseczna

Od kilku miesięcy korzystam z systemu ServiceFlow, który bardzo ułatwia kierowanie moim serwisem. System rzeczywiście pomaga, przyspiesza i przede wszystkim systematyzuje pracę. Dzięki wielu praktycznym udogodnieniom, między innymi aplikacji na telefon zyskujemy każdego dnia dodatkowy czas na inne, konieczne do wykonania zadania. Gorąco polecam.
Jacek/ JMB - serwis z Piaseczna
Program ServiceFlow jest podstawowym narzędziem pracy wszystkich Biur Obsługi Klienta należących do Compet DYNAMICA (Kraków, Wrocław, Warszawa, Rzeszów, Katowice). Dla mnie, jako osoby nadzorującej, dostęp do wszystkiego w jednym miejscu, wraz z rozbudowanymi narzędziami raportowo-analitycznymi, jest niewątpliwie b. dużym ułatwieniem. To unikatowe narzędzie na rynku, które szczerze polecam.
Gutswa S. - dyrektor centrów obsługi szkód/ DYNAMICA

Program ServiceFlow jest podstawowym narzędziem pracy wszystkich Biur Obsługi Klienta należących do Compet DYNAMICA (Kraków, Wrocław, Warszawa, Rzeszów, Katowice). Dla mnie, jako osoby nadzorującej, dostęp do wszystkiego w jednym miejscu, wraz z rozbudowanymi narzędziami raportowo-analitycznymi, jest niewątpliwie b. dużym ułatwieniem. To unikatowe narzędzie na rynku, które szczerze polecam.
Gutswa S. - dyrektor centrów obsługi szkód/ DYNAMICA
Korzystamy z ServiceFlow od początku sierpnia. System jest bardzo przyswajalny oraz prosty w obsłudze. Stworzony jest tak, że w naturalny sposób ułatwia pracę doradcy serwisowego. Operacje, które można wykonywać w systemie, są następstwem codziennych czynności, jakie wykonuje się przy obsłudze szkód, dlatego tak bardzo systematyzuje, przyspiesza i ułatwia działania.
Marcin/ AutoMobile - serwis z Bielska-Białej

Korzystamy z ServiceFlow od początku sierpnia. System jest bardzo przyswajalny oraz prosty w obsłudze. Stworzony jest tak, że w naturalny sposób ułatwia pracę doradcy serwisowego. Operacje, które można wykonywać w systemie, są następstwem codziennych czynności, jakie wykonuje się przy obsłudze szkód, dlatego tak bardzo systematyzuje, przyspiesza i ułatwia działania.
Marcin/ AutoMobile - serwis z Bielska-Białej