

Wszystkie sprawy w jednym miejscu!
Likwidacja szkód w serwisie blacharsko-lakierniczym to gąszcz dokumentacji, setki zdjęć i skanów, przechodzenie przez wielowątkowe procesy każdej sprawy w rozliczeniu z towarzystwami ubezpieczeniowymi czy mailowanie i pilnowanie terminów. System ServiceFlow rozwiązuje ten problem, ponieważ kataloguje i hierarchizuje wszystkie sprawy w elektroniczne teczki szkodowe, z których każda posiada własne korespondencje, miejsce na dokumenty, ścieżki i statusy nadzorowane przez system.

Mobilność to podstawa!
Aplikacja mobilna ServiceFlow zapewnia dostęp do informacji o statusie naprawy oraz wsparcie dla doradców serwisowych, umożliwiając im obsługę zdjęć i dokumentacji, wyszukiwanie i podgląd statusów zlecenia oraz edycję przewidywanej daty zakończenia naprawy. Dodatkowo umożliwia rejestrację czasu pracy, etapów naprawy i kontrolę ostateczną po zakończeniu naprawy. Swobodnie możesz korzystać z systemu, przy użyciu tabletu lub telefonu.
Co zyskujesz?
Sprawdź co zyskujesz korzystając z naszego systemu!

Dokumenty, statusy, zdjęcia i kalkulacje,
ze wszystkich platform i napraw własnych, posegregowane na jednym pulpicie, którym Ty zarządzasz.
Przyspieszenie procesów likwidacji szkód
oraz napraw blacharsko-lakierniczych.
Oszczędność czasu pracy
Doradcy Serwisowego i całego Biura Obsługi Klienta.
Błyskawiczną identyfikację szkody
oraz informację o statusie naprawy dowolnego pojazdu.
Kontrolę nad wynajmami pojazdów
zastępczych (terminami, mandatami, przeglądami, polisami).
Szybki dostęp do części
zamiennych oryginalnych oraz alternatywnych.
Bieżące informacje
o ilości napraw oraz ich zyskowności.
Raporty i analizy
oraz powiadomienia o terminach wpływów finansowych za zrealizowane naprawy.
